Norsk Gjenvinning på topp 20 i Ipsos årlige omdømmemåling

18.10.2017

- Vi er både overrasket, glade og ydmyke over å ha havnet så høyt på denne undersøkelsen, sier konsernsjef Erik Osmundsen.

Undersøkelsen gjøres av Ipsos en gang i året med 1.000 respondenter. Det er fem ting som måles; totalinntrykk, samfunnsansvar og moral, økonomi og lønnsomhet, miljøbevissthet, reklame og informasjon. Totalt blir 95 bedrifter målt, og dette er det 26. året undersøkelsen gjennomføres.

Norsk Gjenvinning ligger mellom Toyota og TVNorge på listen av velkjente merkevarenavn og det er første gang NG når opp blant de 20 selskapene med best omdømme.

- Dette var en veldig positiv overraskelse etter den stormen vi og hele bransjen har vært gjennom med RenoNorden-konkursen. Det er gledelig å se at vi har et så sterkt omdømme at vi havner mellom to store aktører som Toyota og TVNorge. Dette vitner om den gode innsatsen alle våre medarbeidere gjør hver eneste dag for at vi skal ha fornøyde kunder, samtidig som det gir oss et godt utgangspunkt for veien videre, avslutter Osmundsen.